Aandacht voor mensen

Met aandacht voor mensen bedoelen wij alle mensen met wie wij contact hebben. Op deze pagina lichten we dit toe, verdeeld over drie groepen:

  • Klanten (wederverkopers, consumenten/cliënten, ergotherapeuten/zorgorganisaties)
  • Leveranciers
  • Eigen medewerkers

Onze klanten: wederverkopers

Wij verkopen niet rechtstreeks aan de consument. Wie belangstelling heeft voor een fauteuil die gemaakt bij Wellco, kan terecht bij een zogenaamde wederverkoper. Dit is bv. een zitspecialist, zorgwinkel, meubelzaak of gespecialiseerd revalidatiebedrijf.

Bij de keuze van onze wederverkopers vinden we het belangrijk dat zij onze waarden delen: consumenten altijd deskundig, met veel persoonlijke aandacht en eerlijk voorlichten. Wij ondersteunen wederverkopers zo goed mogelijk bij het geven van die voorlichting.

Onze accountmanagers komen geregeld langs en zijn altijd goed bereikbaar voor vragen en support. Op verzoek begeleiden zij een wederverkoper bij stoelpassingen in complexere situaties. Daarnaast kunnen wederverkopers altijd terecht bij onze afdeling Cliënt Support in Best. Onze betrokken medewerkers zorgen ervoor dat elke vraag snel, kundig en vriendelijk afgehandeld wordt.

 

Onze klanten: consumenten/cliënten

Cliënten van zorgorganisaties en consumenten zijn de gebruikers van onze fauteuils. Zij komen met ons in contact bij het aanvragen van informatie of op het moment dat er iets aan de hand is met de Fitform-fauteuil. Op dat moment zorgen de medewerkers van onze afdeling Cliënt Support voor een luisterend oor en een oplossingsrichting.

Onze eigen vakkundige servicemonteurs komen zoveel mogelijk aan huis om reparaties uit te voeren, zodat gebruikers hun Fitform-fauteuil zo min mogelijk hoeven te missen. Iedere Fitform-gebruiker is belangrijk en krijgt veel persoonlijke aandacht. Dit leidt tot veel tevreden gebruikers.

Gebruikers van zorgfauteuils moeten kunnen rekenen op een product waarop ze kunnen vertrouwen. Daarom besteden we veel aandacht aan productveiligheid, certificeringen (Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen, AGR-keurmerk) en richtlijnen (Medical Device Regulation).

Onze klanten: ergotherapeuten/zorgorganisaties

Er zijn situaties waarin een zelfstandige ergotherapeut, of een ergotherapeut/zorgprofessional van een zorgorganisatie, betrokken is bij de aanschaf van een Fitform-zorgstoel. Op dat moment zorgen onze accountmanagers voor optimale informatie ontvangen en - waar nodig - ondersteuning bij bijvoorbeeld een stoelpassing.

Daarnaast bieden wij ergotherapeuten sinds 2019 kosteloos de eendaagse geaccrediteerde bijscholing 'Zitoplossingen en aan functiebeperking aangepaste stoel' aan, inclusief lunch en cursusmateriaal. Op verzoek organiseren we deze cursus ook als incompany-training bij een zorgorganisatie op locatie.

Onze leveranciers

We vinden het belangrijk om goede, langdurige relaties te onderhouden met onze leveranciers. Net als met onze wederverkopers zien we onze samenwerking als een partnership. We kijken daarbij ook naar het MVO-beleid van onze leveranciers, want we doen graag zaken met partijen die dezelfde aandacht hebben voor mens, milieu en samenleving.

Onze Wellcollega's

We vinden het belangrijk dat iedereen met veel passie en plezier bij Wellco kan werken. We koesteren de informele sfeer waarin iedereen wordt gestimuleerd om zijn of haar talenten zoveel mogelijk te benutten. Onder de noemer Wellco Academy maken we ons sterk voor interne mobiliteit, multi-inzetbaarheid en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien zijn mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt van harte welkom.

De activiteitencommissie organiseert van alles om prettig samenwerken en samen zijn bij Wellco te bevorderen. Ook delen we als organisatie reacties van onze klanten met de medewerkers. Zo krijgen zij een goed beeld krijgen van wat hun inzet voor het welzijn van mensen kan betekenen. 

We doen ons best om medewerkers optimaal te informeren via o.a. de weekstart-bijeenkomst, flitsmeetingen op de werkvloer en informatieve kwartaalbijeenkomsten. We organiseren gezamenlijke lunches en vieren successen en bijzondere momenten. Persoonlijke aandacht voor elke medewerker staat hoog op onze agenda.

Wij gebruiken cookies om het inloggen op onze website te vergemakkelijken en uw instellingen en voorkeuren te onthouden. Door deze website te bezoeken bent u akkoord met ons cookiebeleid.
Meer informatie